לאחר השימוש בטיפות עיניים, איך זה, זה מרגיש מר בעת הבליעה. למה כן?

לאחר השימוש בטיפות עיניים, איך זה, זה מרגיש מר בעת הבליעה. למה כן?

Anonim

טיפות עיניים הן חובה עבור אלו מכם שיש להם עיניים יבשות ומגרדות. למרות שזה הופך את העיניים לנוחות יותר, לא מעט אנשים שמתלוננים על גרון חשים מרירות בבליעה לאחר השימוש בטיפות עיניים. איך זה, הא?

מדוע הגרון מרגיש מר בעת שימוש בטיפות עיניים?

באופן טבעי, אם אתה מרגיש מריר זמן קצר לאחר נטילת תרופות דרך הפה. עם זאת, מה אם אתה לא לוקח תרופות דרך הפה? אבל טיפות עיניים שבדרך אגב ניתנות ישירות לעין, כך שזה לא דרך מתווכי הפה והגרון. כן, אם כי לא תמיד, שימוש בטיפות עיניים יכול לעיתים לגרום לגרון להרגיש מר בעת הבליעה אצל אנשים מסוימים.

ככל הנראה, הסיבה לכך היא שישנם תעלות המתחברות ישירות בין בלוטות העיניים לאף (nasolacrimalis), ואחריהן האף והגרון. בבדיקה מקרוב, יש חור קטן מספיק בחלק הפנימי של העפעף התחתון שנקרא הנקב הלקרימלי (פונקטה).

זו הסיבה שכשאתה בוכה, לוקח טיפות עיניים או עושה דברים אחרים שגורמים לעיניים שלך להשקות, הנוזל יזרום לתעלות nasolacrimal.

יתר על כן, נוזל מהעין יסתיים בערוץ האחורי הקשור ישירות לאף ולגרון, שגם הוא צמוד לוושט. זה מה שיגרום לך באופן לא מודע להרגיש שאתה יכול להרגיש את הדמעות, אפילו את הטעם המר של טיפות עיניים בהן אתה משתמש ממש כשאתה בולע.

האם תנאים אלה תקינים?

לאחר חווית גרון מר בעת הבליעה מיד לאחר השימוש בטיפות עיניים, אתה עשוי לחשוב שזו תופעת לוואי של התרופה. או אפילו לחשוב שהטעם המר שמופיע כסימן משהו לא בסדר בטיפות העיניים שלך.

בעיקרון גרון מר בעת בליעה לאחר השימוש בטיפות עיניים הוא מצב רגיל ולכן אין צורך לדאוג. כי אחרי הכל, הטעם המר בדרך כלל לא יימשך זמן רב ובקרוב ייעלם כמה שניות לאחר מכן.

קרא גם:

  • אפשרויות לטיפות עיניים לאלו מכם החווים עיניים יבשות
  • לא כל טיפות העיניים זהות, להלן האופן בו לבחור אותה לפי הצורך
  • 7 הטעויות הנפוצות ביותר שנעשות בעת טיפות עיניים

שתף מאמר זה:

שתף את זה:

  • לחץ לשיתוף בפייסבוק (נפתח בחלון חדש)
  • לחץ לשיתוף בטוויטר (נפתח בחלון חדש)
  • לחץ כדי לשתף ב- WhatsApp (נפתח בחלון חדש)
  • לחץ לשיתוף ב- Tumblr (נפתח בחלון חדש)
  • לחץ לשיתוף בלינקדאין (נפתח בחלון חדש)
  • לחץ כדי לשתף בשורה חדשה (נפתח בחלון חדש)
  • לחץ כדי לשתף ב- BBM (נפתח בחלון חדש)

נבדק: 7 בינואר, 2019 | נערך לאחרונה: 7 בינואר, 2019

מקור

תופעות לוואי דרך הפה של תרופות. https://www.webmd.com/oral-health/guide/oral-side-effects-of-medications#1 הושגה ב- 4 בינואר 2019.

מדוע יש לי טעם מריר בפה? https://www.medicalnewstoday.com/articles/321175.php גישה ל -4 בינואר 2019.

מה גורם לטעם מתכתי בפה? https://www.healthline.com/health/metallic-taste-in-mouth נגשה ב- 4 בינואר 2019.

בחירת העורך